İndirim!

Kurumsal Sosyal Sorumluk ve Marka İmajı

25%

Yazar

Basım Yılı

2020

Baskı Sayısı

1

Sayfa Sayısı

304

Cilt Durumu

Ciltsiz

Kağıt Tipi

2. Hamur

Basım Yeri

Türkiye

25%

35,00 26,25

Stokta yok

İndirim!

Açıklama

Ürün veya hizmet sağlayarak kâr eden markaların faaliyet gösterdikleri toplumlara karşı sorumlu olmaları düşüncesinden hareket eden kurumsal sosyal sorumluluk uygulamaları, tüketicilerin (müşterilerin) markalara olan algısını olumlu yönde etkilemekte ve farkındalık oluşturmaktadır. Markalar sosyal sorumluluk çalışmalarıyla toplumu bilinçlendirerek toplumun önemsediği, hassasiyet gösterdiği değerlere ve sorunlara yönelik çözümler üreterek hem toplumsal destek görmekte hem de toplumla etkili iletişim sağlamaktadır. Kurumsal sosyal sorumluluk çalışmaları sayesinde markaların hedef kitlelerde bilinirliğinin artmasına, tüketicilerde markaya yönelik olumlu duygular, düşünceler oluşmasına, tüketicilerin markayla olan bağının artmasına, güçlenmesine ve marka imajına olumlu katkı sağlanmaktadır.

İncelemeler

Henüz inceleme yapılmadı.

Sadece bu ürünü satın almış olan müşteriler yorum yapabilir.