Yaygın sipariş soruları ve cevapları
İletişime Geçmeden Önce Cevapları İnceleyebilirsiniz
Siparişlerinizi temin konusunda sorun yaşanmadığı durumlarda (bu durumlarda arayarak bilgi vereceğiz) genellikle 1-3 iş günü içerisinde seçtiğiniz kargo firmasına teslim ediyoruz.
Sitemizin üst kısmında bulunan “Hesabım” menüsüne tıklayarak, basit bir kaç adım ile hesap oluşturabilirsiniz.
Siparişiniz kargoya teslim edilmediyse (teslim edildiğinde e-posta ile bilgilendirileceksiniz) müşteri destek telefonumuzdan bize ulaşarak ilgili değişikliği müşteri temsilcimiz ile yapabilirsiniz.
Tüm siparişlerinizi “Hesabım > Siparişlerim” sayfasını ziyaret ederek takip edebilirsiniz. Siparişiniz kargoya teslim edildiğinde takip numarasını içeren bir e-posta alacaksınız.
Bir çok güvenli e-ticaret sitesinde de olduğu gibi kart bilgileriniz asla depolanmamaktadır.
Şimdilik yalnızca Türkiye içerisinden sipariş oluşturabilirsiniz.
Tüm siparişleriniz tek seferde elinize ulaşacaktır.
Hala yardıma ihtiyacınız var mı?
Bizimle temasa geçin
Telefon: +90(212) 236 5330
E-Posta: [email protected]